Akademia Komputerowa STEP! Studiujemy od 1999 roku. Wysokiej jakości edukacja komputerowa dla dorosłych i dzieci. Nie przekazujemy zbędnych informacji, lecz koncentrujemy się na stronie praktycznej – naszym celem jest przekazanie wiedzy i kwalifikacji, które pozwolą zostać profesjonalistą w wybranym kierunku.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

Black Friday

zniżki na wszystkie kursy do 50%

09

dni

15

godziny

56

min

joystick
robot

Mała Akademia Komputerowa w ITStep Gdańsk

Stworzona, aby przygotowywać dzieci do przyszłości już dziś

Programujemy

Tworzymy gry

Zbieramy robotów

Kursy komputerowe dla dzieci, które pasjonują się technologią przyszłości

Program informatyczny dla dzieci
W Małej Akademii Komputerowej oferujemy kursy informatyczne, które są idealne dla dzieci zafascynowanych nowymi technologiami. Na kursie dzieci nauczą się projektować strony internetowe, pracować z edytorami grafiki, tworzyć gry, modelować obiekty 3D i programować. Nasze zajęcia to coś więcej niż tylko nauka – to przygotowanie do przyszłości w świecie technologii.

Jak zorganizowana jest edukacja?

I rok nauki
Dziecko dowie się, jak tworzyć i drukować modele 3D. Nauczy się projektować strony internetowe i programować w języku Python. Ponadto, opanuje robotykę i technologię, m.in. poprzez budowanie i programowanie robotów LEGO. Te umiejętności są niezbędne, aby dziecko mogło rozwijać kreatywność i logiczne myślenie, które są kluczowe w dzisiejszym cyfrowym świecie.
II rok nauki
Dziecko nauczy się m. in. tworzenia aplikacji mobilnych, sztuki cyfrowej, tworzenia inteligentnych gadżetów, projektowania interfejsów w programie Figma. Dzięki temu dzieci rozwijają swoje umiejętności techniczne i artystyczne, co przygotowuje je do przyszłych wyzwań zawodowych.
III rok nauki
Trzeci rok nauki rozpoczynamy od pracy z materiałami wideo: zaawansowane techniki obróbki wideo, efekty specjalne, m.in. tworzenie profesjonalnych filmów. Następnie dzieci nauczą się obsługi Photoshopa, wszechstronnie wykorzystywanego programu do edycji zdjęć i tworzenia zaawansowanych grafik. Poza tym tworzenie gier, modelowanie, animacje 3D i wiele, wiele więcej. Te umiejętności są kluczowe, aby dzieci mogły wyrażać swoją kreatywność i przygotować się do przyszłych zawodów w branży technologicznej i medialnej.

Jakie umiejętności opanuje Twoje dziecko?

Uczniowie poznają technologie, które przydadzą się im w przyszłości.

Programowanie w języku Python
Programowanie jest jednym z głównych obszarów, które będą istotne i poszukiwane w przyszłości. Nasi uczniowie uczą się programowania od podstaw, zdobywając solidne fundamenty do dalszego rozwoju i potencjalnej kariery w tej dziedzinie.
Tworzenie własnych gier komputerowych
Dzieci uczą się tworzyć gry w Unity, Kodu i Construct3. Tworzą projekty i animacje do własnych gier 2D i 3D. Te umiejętności rozwijają kreatywność i logiczne myślenie, niezbędne w nowoczesnym świecie.
Sztuczna inteligencja i tworzenie robotów
Nasi uczniowie uczą się programować i montować roboty, a także tworzyć i zarządzać sztuczną inteligencją. To nie tylko rozwija ich umiejętności techniczne, ale także przygotowuje do przyszłych wyzwań zawodowych w dynamicznie rozwijających się branżach.
Projektowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych
Absolwenci potrafią tworzyć strony internetowe z wykorzystaniem systemu CMS Wordpress. Nauczą się także projektowania aplikacji mobilnych oraz wykorzystywania czujników takich jak akcelerometr, żyroskop i skaner kodów QR. Dzięki temu zdobywają praktyczne umiejętności potrzebne, w przyszłości, na rynku pracy.
Projektowanie modeli 3D
Nasi uczniowie uczą się tworzyć modele 3D, lokacje i postacie, rozwijając swoją wyobraźnię przestrzenną i zdolności techniczne.
Opracowanie aplikacji rzeczywistości komplementarnej
Praca w MIT App Inventor, wykorzystanie kamery, grafiki, animacji i dźwięku, a także tworzenie aplikacji VR i AR. To nowoczesne technologie, które umożliwiają dzieciom zrozumienie i tworzenie zaawansowanych projektów.
practice
Maksimum praktyki
U nas nie ma wykładów i notatek – proces nauki opiera się na ciągłej praktyce. Każda lekcja to przygoda, podczas której dziecko nie tylko świetnie się bawi, ale także uczy się nowych i przydatnych rzeczy. Praktyczne podejście sprawia, że wiedza jest łatwiej przyswajana i trwale zapamiętywana.
friends
Przyjazna atmosfera
Stworzyliśmy środowisko, w którym każde dziecko czuje się komfortowo. Nauka odbywa się w nowoczesnych salach lekcyjnych i laboratoriach, gdzie wszyscy pracują na równych zasadach. Taka atmosfera sprzyja efektywnemu zdobywaniu wiedzy i rozwojowi umiejętności.
team
Praca zespołowa
Nasi nauczyciele to nie tylko specjaliści w swoich dziedzinach, ale również mentorzy, którzy inspirują, wspierają i pomagają każdemu dziecku rozwijać jego potencjał. Dzięki temu dzieci uczą się współpracy, komunikacji i realizacji wspólnych projektów.

Program kursu

I rok nauki

II rok nauki

III rok nauki

Informatyka i informacja: Wprowadzenie do podstaw informatyki, które pozwolą zrozumieć, czym jest informacja i jak jest przetwarzana.

Podstawy komputera: Nauka obsługi komputera, co umożliwi swobodne poruszanie się w świecie cyfrowym.

Praca w internecie: Bezpieczne i efektywne korzystanie z zasobów internetowych.

Grafika komputerowa: Podstawy pracy z edytorami graficznymi, tworzenie prostych rysunków i obrazków.

Wprowadzenie do tablic, algorytmów i schematów blokowych: Zrozumienie podstawowych pojęć i narzędzi używanych w programowaniu.

Podstawy programowania: Nauka podstawowych koncepcji programowania, które rozwijają logiczne myślenie i umiejętności rozwiązywania problemów.

Tworzenie animacji: Zajęcia z tworzenia prostych animacji, które rozwijają kreatywność i zdolności techniczne.

Praca z tekstem: Umiejętności edycji i formatowania tekstów, które będą przydatne w codziennym życiu.

Podstawy systemu operacyjnego: Nauka zarządzania plikami i folderami oraz korzystania z podstawowych funkcji systemu operacyjnego.

Projekt prezentacji: Tworzenie profesjonalnych prezentacji, które pomogą w skutecznym przekazywaniu informacji i wyrażaniu swoich pomysłów.

Zapisz dziecko na kurs

Tworzenie aplikacji mobilnych: Nauka projektowania aplikacji w Thunkable.

Podstawowe bloki wizualne: Zapoznanie się z wizualnymi komponentami Thunkable.

Projektowanie logiki aplikacji: Tworzenie funkcjonalnych aplikacji z użyciem bloków logicznych.

Interakcje bloków logicznych: Nauka integrowania bloków, aby aplikacje działały poprawnie.

Laboratorium Fotograficzne: Zasady kompozycji i techniki fotografii.

Sesje fotograficzne: Realizacja sesji przedmiotowych, portretowych i panoramicznych.

Edycja zdjęć: Retusz, korekcja kolorów i tworzenie efektów specjalnych.

Tworzenie gadżetów na Arduino: Nauka podstawowych elementów i programowania mikrokontrolerów.

Projekty Arduino: Budowanie prostych urządzeń z użyciem Arduino.

Programowanie Arduino: Pisanie programów do sterowania gadżetami Arduino.

Projektowanie stron internetowych - UI/UX-design: Podstawy projektowania interfejsów użytkownika w Figma.

Tworzenie animacji: Nauka tworzenia interaktywnych animacji w Figma.

Zapisz dziecko na kurs

Tworzenie stron internetowych w WIX z Canva, HTML i CSS: Projektowanie responsywnych stron internetowych przy użyciu WIX, Canva oraz podstaw HTML i CSS.

LEGO Robotics. Tworzenie gadżetów na Arduino: Konstruowanie i programowanie prostych robotów za pomocą LEGO Robotics i Arduino.

Modelowanie 3D i projektowanie światów wirtualnych: Tworzenie modeli 3D oraz projektowanie wirtualnych środowisk.

Tworzenie gier 2D i 3D. Gry typu "Unity": Projektowanie i tworzenie gier komputerowych w Unity, obejmujących zarówno dwu-, jak i trójwymiar.

Animacja i multiplikacja 2D/3D: Tworzenie animacji i multyplikacji w dwu- i trójwymiarze.

Projektowanie gier: Koncepcja, projektowanie interfejsu i implementacja mechanik gier komputerowych.

Programowanie gier w Construct3: Programowanie gier w Construct3, platformie do tworzenia gier bez kodowania.

Laboratorium wideo: scenariusze: Tworzenie scenariuszy i kręcenie filmów.

Tworzenie wideo: Tworzenie filmów, montaż wideo oraz dodawanie efektów specjalnych.

Programowanie mikrokontrolera w Micro: Programowanie mikrokontrolera Micro do tworzenia interaktywnych projektów.

Laboratorium fotograficzne; fotografowanie, obróbka, style: Fotografowanie, edytowanie zdjęć oraz eksploracja różnych stylów fotograficznych.

Programowanie w języku Python: Tworzenie aplikacji desktopowych, gier i skryptów w języku Python.

Zapisz dziecko na kurs

Program kursu

I rok nauki

Informatyka i informacja: Wprowadzenie do podstaw informatyki, które pozwolą zrozumieć, czym jest informacja i jak jest przetwarzana.

Podstawy komputera: Nauka obsługi komputera, co umożliwi swobodne poruszanie się w świecie cyfrowym.

Praca w internecie: Bezpieczne i efektywne korzystanie z zasobów internetowych.

Grafika komputerowa: Podstawy pracy z edytorami graficznymi, tworzenie prostych rysunków i obrazków.

Wprowadzenie do tablic, algorytmów i schematów blokowych: Zrozumienie podstawowych pojęć i narzędzi używanych w programowaniu.

Podstawy programowania: Nauka podstawowych koncepcji programowania, które rozwijają logiczne myślenie i umiejętności rozwiązywania problemów.

Tworzenie animacji: Zajęcia z tworzenia prostych animacji, które rozwijają kreatywność i zdolności techniczne.

Praca z tekstem: Umiejętności edycji i formatowania tekstów, które będą przydatne w codziennym życiu.

Podstawy systemu operacyjnego: Nauka zarządzania plikami i folderami oraz korzystania z podstawowych funkcji systemu operacyjnego.

Projekt prezentacji: Tworzenie profesjonalnych prezentacji, które pomogą w skutecznym przekazywaniu informacji i wyrażaniu swoich pomysłów.

Zapisz dziecko na kurs
II rok nauki

Tworzenie aplikacji mobilnych: Nauka projektowania aplikacji w Thunkable.

Podstawowe bloki wizualne: Zapoznanie się z wizualnymi komponentami Thunkable.

Projektowanie logiki aplikacji: Tworzenie funkcjonalnych aplikacji z użyciem bloków logicznych.

Interakcje bloków logicznych: Nauka integrowania bloków, aby aplikacje działały poprawnie.

Laboratorium Fotograficzne: Zasady kompozycji i techniki fotografii.

Sesje fotograficzne: Realizacja sesji przedmiotowych, portretowych i panoramicznych.

Edycja zdjęć: Retusz, korekcja kolorów i tworzenie efektów specjalnych.

Tworzenie gadżetów na Arduino: Nauka podstawowych elementów i programowania mikrokontrolerów.

Projekty Arduino: Budowanie prostych urządzeń z użyciem Arduino.

Programowanie Arduino: Pisanie programów do sterowania gadżetami Arduino.

Projektowanie stron internetowych - UI/UX-design: Podstawy projektowania interfejsów użytkownika w Figma.

Tworzenie animacji: Nauka tworzenia interaktywnych animacji w Figma.

Zapisz dziecko na kurs
III rok nauki

Tworzenie stron internetowych w WIX z Canva, HTML i CSS: Projektowanie responsywnych stron internetowych przy użyciu WIX, Canva oraz podstaw HTML i CSS.

LEGO Robotics. Tworzenie gadżetów na Arduino: Konstruowanie i programowanie prostych robotów za pomocą LEGO Robotics i Arduino.

Modelowanie 3D i projektowanie światów wirtualnych: Tworzenie modeli 3D oraz projektowanie wirtualnych środowisk.

Tworzenie gier 2D i 3D. Gry typu "Unity": Projektowanie i tworzenie gier komputerowych w Unity, obejmujących zarówno dwu-, jak i trójwymiar.

Animacja i multiplikacja 2D/3D: Tworzenie animacji i multyplikacji w dwu- i trójwymiarze.

Projektowanie gier: Koncepcja, projektowanie interfejsu i implementacja mechanik gier komputerowych.

Programowanie gier w Construct3: Programowanie gier w Construct3, platformie do tworzenia gier bez kodowania.

Laboratorium wideo: scenariusze: Tworzenie scenariuszy i kręcenie filmów.

Tworzenie wideo: Tworzenie filmów, montaż wideo oraz dodawanie efektów specjalnych.

Programowanie mikrokontrolera w Micro: Programowanie mikrokontrolera Micro do tworzenia interaktywnych projektów.

Laboratorium fotograficzne; fotografowanie, obróbka, style: Fotografowanie, edytowanie zdjęć oraz eksploracja różnych stylów fotograficznych.

Programowanie w języku Python: Tworzenie aplikacji desktopowych, gier i skryptów w języku Python.

Zapisz dziecko na kurs

Format i koszt zajęć

50%
Zniżka

Mała Akademia Komputerowa
Trwanie:
3 lata
Harmonogram:
Indywidualny dla każdej grupy
Wiek:
10-14 lat
Czas trwania kursu:
3 godziny w tygodniu

Płatność w ratach

627 zł/miesięcznie
Za miesięczną opłatę

Płatność semestralna

614 zł/miesięcznie
Płacąc za
za sześć miesięcy: 3 072 zł

Opłata roczna:

596 zł/miesięcznie
Zgodnie z warunkami płatności
cena rok 5 956 zł
Przy płatności za cały kurs: zł

Dlaczego właśnie my?

STEP IT ACADEMY istnieje od 1999 roku, kiedy branża IT dopiero się rozwijała. Od tamtej pory kształcimy przyszłych programistów, projektantów stron internetowych i innych specjalistów IT. Dziś zapewniamy naszym studentom nie tylko wiedzę, ale przede wszystkim praktyczne umiejętności, które są pożądane przez pracodawców. Nasze kursy skupiają się na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów i tworzeniu procesów biznesowych.

Akademia Komputerowa IT STEP rozpoczęła swoją działalność w 1999 roku, kiedy branża informatyczna dopiero zaczynała się rozwijać i zyskiwać na popularności. Od tego czasu szkolimy programistów, projektantów stron internetowych i innych specjalistów IT.

Dziś nadal rozwijamy i wyposażamy studentów w umiejętności potrzebne pracodawcom i nowoczesnym firmom – bez suchej teorii. Pracodawcom potrzebne są kompetencje w rozwiązywaniu zadań służbowych oraz odpowiednia konfiguracja do realizacji procesów biznesowych.

0

Kraje

0

Oddziałów

0

Studentów

0

Trenerów

0

Absolwentów

Dlaczego warto wybrać nas?

Zainteresowany kursem dla dziecka?

Pozostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, aby szczegółowo omówić naszą ofertę, odpowiedzieć na wszystkie pytania, a gdy będziesz zdecydowany - zapiszemy Twoje dziecko na kurs!

FAQ

Ile dzieci jest w jednej grupie?

Grupy w Małej Akademii Komputerowej liczą od 8 do 16 uczniów, co zapewnia każdemu dziecku indywidualną uwagę od nauczyciela.

Czy organizujecie lekcje próbne?

Oczywiście, wszystkie informacje na temat zaplanowanych lekcji próbnych znajdziesz w zakładce "wydarzenia".

Jakich konstruktorów i gadżetów używacie w Małej Akademii Komputerowej STEP?

Dzieci pracują z płytkami Arduino, STM32 oraz zestawem LEGO Mindstorms Education EV3. Korzystamy także z drukarek 3D, okularów Oculus Go VR, dronów, chromakey, profesjonalnego sprzętu video i foto oraz nowoczesnych komputerów.

Co zrobić, gdy moje dziecko opuści lekcję?

Zalecamy skorzystanie z platformy MyStat, gdzie dostępne są zadania domowe i materiały video z lekcji. Można także skorzystać z indywidualnych korepetycji (płatnych osobno) w Małej Akademii ITSTEP w Gdańsku.

Czy mogę zmienić harmonogram kursu dla mojego dziecka?

Tak, istnieje możliwość zmiany harmonogramu na inne dni i godziny, o ile są dostępne miejsca w innej grupie.

Jakie dokumenty są potrzebne do podpisania umowy na kursy IT dla dzieci w Gdańsku?

Do podpisania umowy wymagany jest dowód osobisty rodzica/opiekuna prawnego oraz dokonanie odpowiedniej płatności zgodnie z wybraną formą nauki i harmonogramem płatności.

Czy odrabianie lekcji jest obowiązkowe?

Zalecamy regularne odrabianie pracy domowej, aby dzieci mogły skutecznie przyswajać materiał. W razie potrzeby zawsze można liczyć na wsparcie nauczycieli, którzy pomogą zrozumieć trudniejsze zagadnienia.

Dla dzieci

Kursy komputerowe dla dzieci startują we wrześniu! Zarezerwuj miejsce dla dziecka już dziś!

Czytaj więcej

Ta strona używa plików Cookies

Polityka prywatności
Zacznij się uczyć