Rekrutacja
58 741 52 42Sekretariat
58 535 90 54Akademia Komputerowa STEP! Studiujemy od 1999 roku. Wysokiej jakości edukacja komputerowa dla dorosłych i dzieci. Nie przekazujemy zbędnych informacji, lecz koncentrujemy się na stronie praktycznej – naszym celem jest przekazanie wiedzy i kwalifikacji, które pozwolą zostać profesjonalistą w wybranym kierunku.
Your browser is out of date!
You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge
Uczniowie poznają technologie, które przydadzą się im w przyszłości.
I rok nauki
II rok nauki
III rok nauki
Informatyka i informacja: Wprowadzenie do podstaw informatyki, które pozwolą zrozumieć, czym jest informacja i jak jest przetwarzana.
Podstawy komputera: Nauka obsługi komputera, co umożliwi swobodne poruszanie się w świecie cyfrowym.
Praca w internecie: Bezpieczne i efektywne korzystanie z zasobów internetowych.
Grafika komputerowa: Podstawy pracy z edytorami graficznymi, tworzenie prostych rysunków i obrazków.
Wprowadzenie do tablic, algorytmów i schematów blokowych: Zrozumienie podstawowych pojęć i narzędzi używanych w programowaniu.
Podstawy programowania: Nauka podstawowych koncepcji programowania, które rozwijają logiczne myślenie i umiejętności rozwiązywania problemów.
Tworzenie animacji: Zajęcia z tworzenia prostych animacji, które rozwijają kreatywność i zdolności techniczne.
Praca z tekstem: Umiejętności edycji i formatowania tekstów, które będą przydatne w codziennym życiu.
Podstawy systemu operacyjnego: Nauka zarządzania plikami i folderami oraz korzystania z podstawowych funkcji systemu operacyjnego.
Projekt prezentacji: Tworzenie profesjonalnych prezentacji, które pomogą w skutecznym przekazywaniu informacji i wyrażaniu swoich pomysłów.
Tworzenie aplikacji mobilnych: Nauka projektowania aplikacji w Thunkable.
Podstawowe bloki wizualne: Zapoznanie się z wizualnymi komponentami Thunkable.
Projektowanie logiki aplikacji: Tworzenie funkcjonalnych aplikacji z użyciem bloków logicznych.
Interakcje bloków logicznych: Nauka integrowania bloków, aby aplikacje działały poprawnie.
Laboratorium Fotograficzne: Zasady kompozycji i techniki fotografii.
Sesje fotograficzne: Realizacja sesji przedmiotowych, portretowych i panoramicznych.
Edycja zdjęć: Retusz, korekcja kolorów i tworzenie efektów specjalnych.
Tworzenie gadżetów na Arduino: Nauka podstawowych elementów i programowania mikrokontrolerów.
Projekty Arduino: Budowanie prostych urządzeń z użyciem Arduino.
Programowanie Arduino: Pisanie programów do sterowania gadżetami Arduino.
Projektowanie stron internetowych - UI/UX-design: Podstawy projektowania interfejsów użytkownika w Figma.
Tworzenie animacji: Nauka tworzenia interaktywnych animacji w Figma.
Tworzenie stron internetowych w WIX z Canva, HTML i CSS: Projektowanie responsywnych stron internetowych przy użyciu WIX, Canva oraz podstaw HTML i CSS.
LEGO Robotics. Tworzenie gadżetów na Arduino: Konstruowanie i programowanie prostych robotów za pomocą LEGO Robotics i Arduino.
Modelowanie 3D i projektowanie światów wirtualnych: Tworzenie modeli 3D oraz projektowanie wirtualnych środowisk.
Tworzenie gier 2D i 3D. Gry typu "Unity": Projektowanie i tworzenie gier komputerowych w Unity, obejmujących zarówno dwu-, jak i trójwymiar.
Animacja i multiplikacja 2D/3D: Tworzenie animacji i multyplikacji w dwu- i trójwymiarze.
Projektowanie gier: Koncepcja, projektowanie interfejsu i implementacja mechanik gier komputerowych.
Programowanie gier w Construct3: Programowanie gier w Construct3, platformie do tworzenia gier bez kodowania.
Laboratorium wideo: scenariusze: Tworzenie scenariuszy i kręcenie filmów.
Tworzenie wideo: Tworzenie filmów, montaż wideo oraz dodawanie efektów specjalnych.
Programowanie mikrokontrolera w Micro: Programowanie mikrokontrolera Micro do tworzenia interaktywnych projektów.
Laboratorium fotograficzne; fotografowanie, obróbka, style: Fotografowanie, edytowanie zdjęć oraz eksploracja różnych stylów fotograficznych.
Programowanie w języku Python: Tworzenie aplikacji desktopowych, gier i skryptów w języku Python.
Informatyka i informacja: Wprowadzenie do podstaw informatyki, które pozwolą zrozumieć, czym jest informacja i jak jest przetwarzana.
Podstawy komputera: Nauka obsługi komputera, co umożliwi swobodne poruszanie się w świecie cyfrowym.
Praca w internecie: Bezpieczne i efektywne korzystanie z zasobów internetowych.
Grafika komputerowa: Podstawy pracy z edytorami graficznymi, tworzenie prostych rysunków i obrazków.
Wprowadzenie do tablic, algorytmów i schematów blokowych: Zrozumienie podstawowych pojęć i narzędzi używanych w programowaniu.
Podstawy programowania: Nauka podstawowych koncepcji programowania, które rozwijają logiczne myślenie i umiejętności rozwiązywania problemów.
Tworzenie animacji: Zajęcia z tworzenia prostych animacji, które rozwijają kreatywność i zdolności techniczne.
Praca z tekstem: Umiejętności edycji i formatowania tekstów, które będą przydatne w codziennym życiu.
Podstawy systemu operacyjnego: Nauka zarządzania plikami i folderami oraz korzystania z podstawowych funkcji systemu operacyjnego.
Projekt prezentacji: Tworzenie profesjonalnych prezentacji, które pomogą w skutecznym przekazywaniu informacji i wyrażaniu swoich pomysłów.
Zapisz dziecko na kursPłatność w ratach
Płatność semestralna
Opłata roczna:
Akademia Komputerowa IT STEP rozpoczęła swoją działalność w 1999 roku, kiedy branża informatyczna dopiero zaczynała się rozwijać i zyskiwać na popularności. Od tego czasu szkolimy programistów, projektantów stron internetowych i innych specjalistów IT.
Dziś nadal rozwijamy i wyposażamy studentów w umiejętności potrzebne pracodawcom i nowoczesnym firmom – bez suchej teorii. Pracodawcom potrzebne są kompetencje w rozwiązywaniu zadań służbowych oraz odpowiednia konfiguracja do realizacji procesów biznesowych.
0
Kraje
0
Oddziałów
0
Studentów
0
Trenerów
0
Absolwentów
Pozostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, aby szczegółowo omówić naszą ofertę, odpowiedzieć na wszystkie pytania, a gdy będziesz zdecydowany - zapiszemy Twoje dziecko na kurs!
Grupy w Małej Akademii Komputerowej liczą od 8 do 16 uczniów, co zapewnia każdemu dziecku indywidualną uwagę od nauczyciela.